معماری نوین گستر

هدف ما جلب رضایت شماست

معماری نوین گستر

هدف ما جلب رضایت شماست

حرف دل دانشجو


قابل توجه دانشجویان درس کاربرد فناوری اطلاعات در ارتباطات فایل پاورپوینت زیر را


دانلود کرده و کارهای انجام شده را به ایمیل داده شده ارسال کنید


نکته : کارهای هر هفته را باید در همان هفته ارسال کنید و اگر در همان هفته ارسال نگردد نمره ای برای شما در نظر گرفته نمی شود .


دانلود انواع کلید ها در فوتوشاپ 



دانلود فایل آ موزش کامل جعبه ابزار



دانلود فایل آموزش خط کش 



دانلود فایل آموزش سطل رنگ



دانلود فایل آموزش ابزار zoom



دانلود فایل آموزش شناخت فوتوشاپ در عمق لایه



دانلود فایل آموزش ابزار Brush



دانلود فایل فوتوشاپ طراحی سرامیک



دانلود قطره اب در فوتوشاپ 


از بین بردن چین و چروک در فوتوشاپ




بهترین سایت برای دانلود آبجکت های رایگان 

www.object3dsmax.blogsky.com


علاقه مندان به دکوراسیون داخلی از سایت زیر دیدن

 فرمایند . www.ndecoration.blogsky.com



از سایت روبرو دیدن فرمایید www.nap.blogsky.com

                            بهترین سایت تصاویر بناهای روز دنیا 


نظرات 8 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 01:25 http://poetic.tarlog.com

سلام فاطمه خانم
وبتون خیلی خوبه
ایشالله تو کارتون موفق باشید

سمیرا یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 06:45

بسیار جالب بود

soheil دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:42

یادمه جلسه اول کلاس زبان استاد یه چیزی به انگلیسی بهم گفت
منم عینه....داشتم نگاش میکردم
دوباره همون حرف رو گفت و دستشم طرف تخته دراز کرد
رفقیمم یواشکی در گوشم گفت :میگه تخته رو پاک کن
رفتم تخته رو پاک کردم
استاد میگه منکه نگفتم تخته رو پاک کنی گفتم بیا اینجا خودتو معرفی کن
نتونستم قیافه کسی رو ببینم آخه چشام سیاهی رفت

دختر کم رو دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:40

اعتراف میکنم ترم اول(دوران جاهلیت)ک استاد مجبورم کردبرم از اموزش ماژیک بگیرم
از کلاس ک اومدم بیرون حسش نبود برم اموزش رفتم کلاس بغلی ک 80 نفر مث جغد داشتن استادو ک داشت فیزیک درس میدادو نگا میکردن درو باز کردمو گفتم اموزش گفته هرچی ماژیک دارین بدین
استاد بیچاره هم مات و مبهوت هرچی ماژیک بود داد ب من
ترم بعد تازه فهمیدم اون استاده اقای!!! رئیس دانشکده!!! بوده
هردفه هم منو تو دانشگاه میبینه یه لبخند ملیح تحویلم میده و میگه ماژیک احتیاج ندارید؟؟؟
منم ک کلا ادم کم رویی هستم میگم
اگه احتیاج شد بچه ها رو میفرستم ازتون بگیرن
بععله یه همچین دختر کم رو و سر به زیریم

بچه های درس خون دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:36

تجربه ثابت کرده دو دسته سر امتحان استرس ندارن
یک:کسانی ک خیلی درس خوندن
دو:کسانی ک اصلا درس نخوندن
ما ک همیشه بدون استرس بودیم(وفادار ب گروه دوم)
شماچی؟!!!!

elahe دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:26

very good

yaser یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 20:21

خیلی قشنگ بود ممنون از سایتتون

shadi یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 20:19

واقعا درسته اصلا استادای خوبی نداریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.