معماری نوین گستر

هدف ما جلب رضایت شماست

معماری نوین گستر

هدف ما جلب رضایت شماست

دانلود مقالات معماری

طراحی  بی نظیر آسمان خراش های مدرن

 برجی که در اینجا می بینید، به خاطر همزمانی ساخت آن با ریاست جمهموری مونرو (پنجمین رئیس جمهور امریکا)،به برج Marilyn Monroeمعروف شد. طراحی این برج از هارمونی بسیار بالایی برخوردار است که در پروژه های دیگر کمتر به چشم می خورد، ظاهر غیر عادی برج که نماد حرکت و زندگی است، نیز به پیچیدگی طراحی برج اضافه کرده است. معماری این برج به نحوی است که بالکن ها به شکل پیوسته قرار دارند و این به تهویه ساختمان نیز کمک زیادی می کند. معماری این ساختمان اصول اولیه هندسی را نقض می کند و فلسفه اصلی آن ترکیب  سبک های مختلف است. 

نمای ساختمان




ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : یکشنبه 5 خرداد1392

پست امروز درباره پروژه ساخت برج جدید Wilshire Grand  است، که جایگزین ساختمان قدیمی اش در لس آنجلس خواهد شد. هزینه اجرای این پروژه یک میلیارد دلار برآورد شده است. این برج شامل 73 طبقه و ارتفاع آن 335 متر است که بعد از افتتاح، بلندترین ساختمان شیکاگو خواهد بود. رستوران ها و فروشگاه ها از طبقه اول شروع می شوند، بخش میانی دربرگیرنده دفاتر اداری و قسمت فوقانی برج متعلق به هتل مجلل و لوکسی خواهد بود. جذاب ترین بخش طراحی این برج، لابی روباز هتل در طبقه هفتادم و همچنین فضای غذا خوری و سرگرمی روی پشت بام برج است. بدنه آسانسور با بتون مقاوم سازی شده اند تا هنگام آتش سوزی به تخلیه سریع کمک کنند. ساخت این برج در سال 2013 آغاز و طبق پیش بینی ها تا سال 2017 به پایان خواهد رسید.

نمای خارجی ساختمان




ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : یکشنبه 5 خرداد1392

این یک ساختمان اداری در Polanco واقع در Mexico City است. این بخش شهر، دائماً در حال تغییر است و مانند نمایشگاهی از ساختمان های مدرن است. در این معماری اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند،نمای خارجی ساختمان است، که از سطوح مختلفی تشکیل شده است و طراحی فوق العاده مستحکمی دارد که ساختمان را از سر و صدا و نور آفتاب جدا می کند. بالکن ها طوری تعبیه شده اند که محیط داخل و خارج را به هم متصل می کنند. مواد استفاده شده در نمای خارجی عبارتند از، فولاد، چوب سخت، بتون، گرانیت و شیشه.

نمای ساختمان




ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : یکشنبه 5 خرداد1392

این برج در دوبی، امارات متحده عربی واقع است و ساخت آن در سال 2012 به پایان رسید و اکنون دارای 72 طبقه است. در پروژه اولیه 77 طبقه در نظر گرفته شده بود با زمان اتمام 2008 ، اما پروژه به تأخیر افتاد و برنامه به طراحی برج های دوقلو با ارتفاع 365 متر تغییر یافت. این هتل دارای  1608 اتاق است و بلندترین هتل دوبی و همچنین بلندترین هتل جهان هنگام افتتاح بود. هتل شامل مرکز تجاری، فروشگاه خوراکی و نوشیدنی، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، تالار پذیرایی و چندین مکان تفریحی و استراحت مانند استخر، ورزشگاه و 3700 مترمربع چشمه آب معدنی و باشگاه است. عکس های زیر به وضوح این گفته ها را تأیید می کنند.

نمای خارجی برج




ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : یکشنبه 5 خرداد1392
گاهی اوقات ظاهر فریب دهنده می شود و هر کس آن را می داندبرای مثال، زمانی که شما برای اولین بار به این خانه نگاه کنید چیز زیادی نمی بینید بسیار ساده است و چشمگیر نیستاما آنچه شما نمی دانید طراحی های دیدنی و جذاب پنهان آن است. محوطه سازی در این خانه شگفت انگیز است و واقعا باعث می شود همه چیز زیبا تر به نظر برسد.
خانه ای با باغ های زیبا


ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : یکشنبه 5 خرداد1392

شما می توانید بسیاری از چیزهایی را با کنف درست کنید.  ممکن است یک ماده فانتزی نباشد ولی جذابیت خاص خود را دارد که می تواند خانه شما را بسیار شیک کند. و تزیین این لوازم به راحتی و بدون تلاش زیاد انجام می شود. شاید شما بخواهید یک روز این کار را انجام دهید پس نگاهی به برخی از این پروژه های DIY بیاندازید و شاید شما چیزی را که دوست دارید پیدا کنید.مانند:پرده



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : یکشنبه 5 خرداد1392
یکی از ملاحظات روانشناختی رنگ که در کاربرد هنری رنگ اهمیت دارد ، بررسی تأثیرمتقابل رنگ ها است . جلوه یا اثر هر رنگ در جوار رنگ دیگر تغییر می کند هر رنگ نسبت به دیگری میزان تیرگی یا روشنی ذاتی اش را می نمایاند . معکوس کردن این ترتیب طبیعی ، ناسازگاری رنگی به بار می آورد.هر رنگ دارای سه صفت یا سه بُعد دیداری مستقلا تغییر پذیر است : فام ، درخشندگی و پرمایگی فام ، صفتی از رنگ است که جایگاه آن را در سلسله ی رنگی ( از قرمز تا بنفش) معادل با نور طول موج های مختلف در طیف مرئی – مشخص می کند قرمز ، زرد و آبی را فام های اولیه می نامند و چون مبنای سایر فام ها هستند ، رنگ های اصلی نیز نام گرفته اند .



برچسب‌ها: یکی از ملاحظات روانشناختی رنگ که در کاربرد هنری رن, بررسی تأثیرمتقابل رنگ ها است,جلوه یا اثر هر رنگ در جوار رنگ دیگر تغییر می کند ه

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل علیزاده

 
تاریخ : سه شنبه 28 شهریور1391

سلام دوستان ، امیدوارم حال همگی خوب باشه

امروز بعد چند روز میخوام براتون ی کتاب فوق العاده رو برای دانلود براتون بذارم ، نسخه ترجمه شده این کتابو توی بازار میتونید پیدا کنید ، حالا نسخه اصلی این کتاب رو به صورت لینک مستقیم(تورنتی) براتون میذارم تا از این کتاب فوق العاده استفاده کنید . این کتاب نوشته فرانسکو لگرانزی هستش و ی ری کتاب Vray http://www.4shared.com/rar/HynpgB4v/Vray_Complete_Guide_Full_With_.html

 

ارسال توسط اسماعیل علیزاده



 

  

شبیه سازی تراکم ساختمان های شهری درباره ایجاد سریع و کم حجم یک شهر میباشد. در این آموزش علاوه بر معرفی یک پلاگین جهت مدلسازی، با تکنیکهای اعمال تکسچر (نقش) به صورت پیچیده هم آشنا میشوید.

دانلود


منبع :

http://esi-3d.blogfa.com/

http://www.3dxpromotion.com